رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

عشق کوچولوی مامان و بابا

نوروز 94(قسمت دوم)

اینم تنها عکس دخترکم کنار دریا رستا و بازارهای محلی و خرید دیگه حسابی واسه من فیل شناس شده بودی و تا فیل با هر شکل و شمایلی میدیدی ذوق می کردی سیب زمینی خور قهاری شده بودی تو این مدت اولین بار که چشمت به استخر هتل افتاد تا جایی که دلت بخواد ما قهر تو رو دیدیم تو سفر دخملم هندی میشود فقط یه لباس ساری کم داشت رستا در حال گشت و گذار واسه خودش الهی قربون اون شکم قلمبه ات برم من دخترک بستنی فروش! در انتظار بابایی تا بیاد ببرت تو استخر و آب بازی علا...
14 ارديبهشت 1394

نوروز 94 (قسمت اول)

روز سوم فروردین ساعت 3 ظهر پروازمون بود و تقریبا از ساعت 1 رفتیم فرودگاه و تو حسابی شلوغ کاری کردی و بدو بدو و تو تمام غرفه های فرودگاه سرک کشیدی و وقتی سوار هواپما شدی تا اومدی به خودت بجنبی و ببینی کجایی و به فضولی ادامه بدی خوابت برد پروازمون ترانزیت بود و بعد 2.5 ساعت رسیدیم شارجه و یه استاپ 6 ساعته داشتیم و بعد هم 3 ساعت پرواز تا گوا که خوشبختانه تمام مدت پروازها خواب بودی اینم رستا خانم تو فرودگاه شارجه که حسابی کیف کرد رستا خانم در حال صرف صبحانه!! عشق آب و آب بازی که دیگه کچلمون کرده بودی و تا چشات باز میشد میگفت آب ! رستا و پارک آبی...